divendres, 9 d’agost del 2013

Passos de príncep guerrer

---avui el meu fill petit fa cinc anys---Per molts anys Biel!!!!---Per molts anys príncep guerrer de casa!!!---


Tornen els teus ulls, quan de sobte
em treus de les ombres impures
i ressegueixes el propi record
del nostre temps per dins la ment.
Ets el cor sencer
que mai descansa en cap oblit...,
entres a l'amor
pel món de portes
que s'obren de bat a bat
perquè mai ofegues la sensibilitat
i mai m'escanyes les emocions, i tot plegat,
perquè em tens a la vora
cuidant-te els passos d'aquests cinc anys
que en el teu demà es faran grans i amples,
seran el goig de veure't créixer...,
seran el goig de saber
que els teus passos de príncep guerrer es faran eterns.

Marc Freixas, poema pel meu fill, pel Biel, a dia nou d'agost de dos mil tretze, pel seu aniversari--cinc anys!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Cosiu-me les ferides que encara passegen per les venes. Acaricieu el bon desig i permeteu-me un sospir sense angoixa mentre caminem plegats, tots units a paisatges on només s'hi entreveu aquella felicitat de victòria que desterra les tristeses dels vençuts i conquereix el futur de nosaltres per fer-nos arribar al cim més alt tocant el cel amb les mans i els ulls dins la terra. Cosiu-me i protegiu-me.