dijous, 24 de gener del 2013

Nostra sang

---avui és vint-i-quatre de gener de dos mil tretze---

Estimo la nostra sang...,
tenim el pensament
que brolla pel dret a ser nosaltres
i bull amb ànsies d'esdevenir lliures.
Rebutjo l'opressor... i tinc la carn
plena d'urpes i ferro lluent
--no em cal cap tresor--,
llampant de ràbia
--dolça i necessària--
Estimo la terra que m'acull des de l'inici :

és indescriptible i eterna
l'abraçada pels Països Catalans!!!

Marc Freixas, a vint-i-tres de gener de dos mil tretze



--vivim temps difícils i ens toca lluitar com a panteres per fer possibles els nostres projectes--
--vivim més que mai per fer sobreviure la cultura, i en aquest terreny em pertoca ser conscient de les dificultats que tot això comporta--per tant, encara em queda temps per fer de les paraules un munt de versos lliures (a voltes rebels i a d'altres romàntics)--
--visc immers en un projecte poètic de nom "Amor i Silenci"--visc amb una il·lusió que em creix per dins i vol expandir-se per fora, que vol descobrir noves ments, nous lectors, noves mirades a través de la intimitat i la reflexió, i fer-ne de tot plegat un nou llibre de poemes...--i que si tot va bé veurà la llum, i serà editat per La Comarcal Edicions-----també és per tot això que necessito la vostra col·laboració i el vostre suport per tal de dur a bon port aquest nou projecte--podeu compartir l'enllaç a tort i a dret per la xarxa, i si ho creieu convenient, i us ve de gust, podeu reservar els vostres exemplars en el mateix apartat de micromecenatge que tenim a La Comarcal Edicions--aquí :

http://micromecenatge.lacomarcaledicions.com/productes/amor-i-silenci

Milions de gràcies a tots els que hi estigueu interessats!!

Marc Freixas--vint-i-quatre de gener de dos mil tretze--

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Cosiu-me les ferides que encara passegen per les venes. Acaricieu el bon desig i permeteu-me un sospir sense angoixa mentre caminem plegats, tots units a paisatges on només s'hi entreveu aquella felicitat de victòria que desterra les tristeses dels vençuts i conquereix el futur de nosaltres per fer-nos arribar al cim més alt tocant el cel amb les mans i els ulls dins la terra. Cosiu-me i protegiu-me.