diumenge, 10 de juny del 2012

De tot cor, Planeta Lluç i Joan Pinyol


7 de juny de 2012--un d'aquells dies magnífics que guardes a la memòria per sempre, allà on el record perviu i protegeix allò que consideres important i es converteix en un privilegi destacat per motius personals.
"De tot cor" és un llibre de 32 contes on la paraula cor hi preval de maneres ben diverses--amor, desamor,...--32 contes de 32 autors diferents de la Catalunya Central, entre ells l'escriptor de Capellades Joan Pinyol, narrador, llicenciat en filologia catalana i professor d'ensenyament secundari que l'any 1984 inicia una relació epistolar amb Pere Calders que de fet es converteix en el seu màxim referent a l'hora d'escriure. No patiu, ara no us explicaré tota la seva biografia, entre altres coses perquè la podeu trobar en molts llocs dins la gran xarxa d'internet, per exemple en aquí

Doncs res, tot això ho dic perquè vaig tenir el meravellós plaer de conèixer-lo personalment en la presentació que es feia del llibre "De tot cor" a la Biblioteca Central d'Igualada i em va semblar--per la poca estona que vàrem poder parlar--una persona extraordinària, molt humil i sincera, que a més a més potser va pensar que jo era un pèl pesat perquè tenia ganes de dir-li tantes coses que segur que sense voler--degut a l'emoció que sentia en aquells moments--el vaig atabalar... perdona Joan, gràcies per escoltar-me, tot i que parava molt l'orella quan em parlaves--ets un molt bon referent per a mi encara que l'estil que emprem l'un i l'altre és obvi que no és el mateix, però penso que hi ha punts en comú entre la narrativa i la poesia considerada de vers lliure que és la que jo faig servir--entre d'altres coses perquè no en sé fer de cap més manera, en fi!!!--
Res, tot això és per agrair la teva paciència i per acceptar l'intercanvi de llibres--per fi ja tinc "Planeta Lluç"!!!!--encantat d'haver-te conegut i espero que ens anem trobant pel món i que ens uneixi l'amistat i la literatura... gràcies per tot, de debò, moltes gràcies!! Et torno l'abraçada de lluç--ja m'entens--

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Cosiu-me les ferides que encara passegen per les venes. Acaricieu el bon desig i permeteu-me un sospir sense angoixa mentre caminem plegats, tots units a paisatges on només s'hi entreveu aquella felicitat de victòria que desterra les tristeses dels vençuts i conquereix el futur de nosaltres per fer-nos arribar al cim més alt tocant el cel amb les mans i els ulls dins la terra. Cosiu-me i protegiu-me.