dilluns, 18 de març del 2013

Per molts anys filla meva!!!!

--avui és divuit de març de dos mil tretze, i no és un dia qualsevol-----perquè avui és l'aniversari de la Marina Freixas i Sensarrich, la meva estimada filla, que fa dotze preciosos anys!!!---
Per deixar-ne constància, vaig voler posar en el meu primer poemari un parell de poemes dedicats als meus dos fills, l'un per la Marina i l'altre pel Biel...---i avui és el dia perfecte per publicar al bloc el poema de la Marina----
Per molts anys filla meva!!!!


A TU, FILLA MEVA (a Marina)

En el mirall
hi veig la paraula
que fa de l'amor etern
la transparència del teu rostre tan blau,
la possibilitat
de créixer prop del futur
mentre observo embadalit
com et vas fent dona, pas a pas...

A poc a poc, amb fermesa
i sense la necessitat
de preguntar-me què passarà quan ja no sigui amb tu
ni què faré quan t'allunyis dels meus consells,
si seré prou fort per continuar el camí
cada vegada que recordi el teu somriure encisador,
cada cop que la tristesa
deixi anar les llàgrimes que tinc al cor per tu.

Però en el mirall
la paraula
serà l'amor etern
del teu rostre blau,
recordaré el somriure encisador
i la mar que portes tatuada a la pell...,
recordaré sempre
que la teva alegria
serà el camí per viure en el present.


Marc Freixas, dins "El llarg camí d'escriure"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Cosiu-me les ferides que encara passegen per les venes. Acaricieu el bon desig i permeteu-me un sospir sense angoixa mentre caminem plegats, tots units a paisatges on només s'hi entreveu aquella felicitat de victòria que desterra les tristeses dels vençuts i conquereix el futur de nosaltres per fer-nos arribar al cim més alt tocant el cel amb les mans i els ulls dins la terra. Cosiu-me i protegiu-me.