dilluns, 13 de maig del 2013

Cap agressió a la llengua!!!

----som a tretze d'abril de dos mil tretze, i tampoc m'agrada que ataquin la meva llengua---

Ets tan poc conseqüent amb els teus pensaments i actes,
que quan em dius que mai més beuràs d'aquella aigua,
jo ja no et crec, i arriba l'endemà, i efectivament
has tornat a posar els teus llavis i la teva llengua
dins de la mateixa aigua, dins del mateix pou infinit de precipici.

Marc Freixas, poema inèdit--poema indignat per les continues agressions a la llengua---a tretze de maig de dos mil tretze


....---per cert, aquí teniu "Amb el Celdoni a les butxaques" al Festival de Poesia a les Caves---del 10 de maig de 2013--a les Caves Beneit---...

vaig començar llegint "Amb el Celdoni a les butxaques", un text inèdit
--una introducció poètica per anar fent boca... per agafar embranzida-----per retre un humil i sincer homenatge a Celdoni Fonoll, als versos i als carrers-----
http://www.youtube.com/watch?v=7DIDRQKHoN0

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Cosiu-me les ferides que encara passegen per les venes. Acaricieu el bon desig i permeteu-me un sospir sense angoixa mentre caminem plegats, tots units a paisatges on només s'hi entreveu aquella felicitat de victòria que desterra les tristeses dels vençuts i conquereix el futur de nosaltres per fer-nos arribar al cim més alt tocant el cel amb les mans i els ulls dins la terra. Cosiu-me i protegiu-me.