dilluns, 10 de desembre del 2012

A Catalunya, el meu País

--avui és dia deu de desembre de dos mil dotze--
-----el català, ara i sempre la meva preuada llengua!!-----això no es toca!!-----
-----Per Un Model Educatiu, Per Una Cultura, Per Tot Un País Sencer : somescola.cat------


Néixer en una terra que em pertany
i sentir l'orgull d'una llengua que he après a estimar.
D'un País de només una bandera
de quatre barres fetes de sang
que el meu parlar i el meu tarannà fa bategar
quan el meu cor estima el català.

Paraules escrites amb amor
a una Terra, una llengua,
a Catalunya, el meu País.

--Marc Freixas--

Quan convé seguem cadenes fins que no en quedi cap més,
llibertat per tots els pobles que resten oprimits.
Si ells segueixen imposant, nosaltres seguim batallant...

(Als Països Catalans, alcem el somni cap a la llibertat)

--Cesk Freixas--

-----------------poema que forma part del poemari "El llarg camí d'escriure", publicat a finals de l'any dos mil onze-------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades personals

La meva foto
Cosiu-me les ferides que encara passegen per les venes. Acaricieu el bon desig i permeteu-me un sospir sense angoixa mentre caminem plegats, tots units a paisatges on només s'hi entreveu aquella felicitat de victòria que desterra les tristeses dels vençuts i conquereix el futur de nosaltres per fer-nos arribar al cim més alt tocant el cel amb les mans i els ulls dins la terra. Cosiu-me i protegiu-me.